REKLAM ALANI

GÜZELCE’NİN KAHVALTI SEFASI

Amatör 1.Küme ekiplerinden Güzelcespor, Silivri Mimarsinan maçı öncesi Erkan Emlak Sahibi Yavuz Erkan ve Irmak Emlak sahibi Özkan Karaer’in verdiği kahvaltıda bir araya geldi.

Erkan ve Karaer tarafından verilen kahvaltıya Güzelcespor Onursal Başkanı Mehmet Ali Deniz ve kulüp başkanı Hüseyin Aydın’ın yanısıra, fahri başkan Tamer Canbaz ve yönetim kurulu üyelerinin, teknik heyetin ve futbolcuların da tam kadro olarak hazır oldukları gözlendi.



Kahvaltının ardından bir konuşma yapan kulüp başkanı Hüseyin Aydın, bu sene kötü bir sezon geçirmediklerini, önümüzdeki sene daha çok çalışarak daha iyi yerlere geleceklerine inandığını söyledi.

 Aydın “Çok da kötü bir sezon geçirmedik. Seneye çalışarak çok daha iyi yerlere geleceğimize inanıyorum. Genç arkadaşlar da bu sene tecrübe kazandı. Seneye bu tecrübe, elimizdeki imkanlarla ve aramıza katılacak yeni arkadaşlarla daha başarılı olacağımıza inanıyorum. Herkese de bugünkü katılımından dolayı tek tek teşekkür ediyorum.” ifadesini kullandı. 
Aydın’dan sonra söz alan fahri başkan Tamer Canbaz da Güzelcespor’un uzun mücadeleler sonrasında bugünlere geldiğini belirterek bütün oyunculardan sırtlarına geçirdikleri formanın değerini bilmelerini istedi. Canbaz “Bu kulüp bugünlere gelmek için çok mücadeleler etti. Hepinizden de bu formanın kıymetini bilmenizi istiyorum. Sakın olan uyuşturucu gibi tehlikeli maddelere yaklaşmayın. Buna bulaşan yok oluyor. Geleceği yok bunun. Bizler burada sizlerin eğitimi yanında spor da yaptırmaya çalışıyoruz.” diye konuştu.
Güzelcespor Onursal Başkanı Mehmet Ali Deniz de bir konuşma yaparak “Bugün bir spor kulübü derneğini yaşatmak kolay bir iş değil. Bizler burada bu sporu kazanmak için, netice için yapmıyoruz. Başarısızlık hiçbir zaman dünyanın sonu değildir. Başarısızlığın etkisinde kalmak başarısızlıktır.” ifadesini kullandı.
PAZARLI’YA SAAT HEDİYE EDİLDİ
Öte yandan Güzelcespor yönetimi bu sene gösterdiği fedakarlıktan ve özveriden dolayı teknik direktör Selim Pazarlı’ya yönetim kurulu adına kulüp başkanı Hüseyin Aydın tarafından kol saati hediye edildi.






 Aydın, bu sezon karşılıksız olarak gösterdiği fedakarlıktan dolayı da Pazarlı’ya tüm takım adına teşekkür etti. Pazarlı da yaptığı konuşmada “Uzun yıllardan beri bu camiaya hizmet veriyorum. Ama bu hizmeti hiçbir zaman bir hediye almak, ya da bir bedel karşılığında değil Güzelcespor’a sahip çıkmak için yaptım. Ömrüm vefa ettiğince, gücüm el verdiğince burada olacağım. Sizlerle birlikte bu zevkleri tatmaya çalışacağım.” dedi.

Haber ve fotoğraf: İskender KORDU

Paylaş


 
Top